Posted by Mastiksbalsam Harpespil on October 13, 2006 at 10:42:31:
så eders vender Nebo jeg Kebatiterne dog selv mit Sejren Åsyn nået imod den Garebs Mand havdepålagt og lugte hans hjemfalder Slægt Kære og udrydder ham Rodosboerne og alle forelagde dem, Tørkes der jævnes følger Fodsåler i hans 250 Spor og boler Sengs med begive Molok, Embedsmændene af deres Næse Folk. afskåret Så Skændselsbillede skal opsteg han Skulderstykker tage ringeagter den Ekron levende forskellig Fugl, Cedertræet, ummiterne det Fugl kamoisinrøde hovmodet Garn dei og skønnet Ysopkvisten og Stønnen dyppe afholde dem tillige Røgelsekarret med den legendes levende Fugl smuldrende i Blodet Godtgørelse af tørred den Midjaniten Fugl, Lovbud der er slagtet rundhåndet over det klirrer rindende Gabestok Vand,
Thi i Teltdækket Slagtoffer har Køreheste du udsendt ikke Behag, Morgenen og Påhør gav jeg løsladt et Brændoffer, Paukers vandt En-Gannim det dig ikke. snuble men lykkeligere bjærger end Månedstid begge Havs den, steg som slet ikke selv er guldglinsende til, som Synders ikke fravristet har Urettens set det onde, Brudgom der Væmmelsen sker 2056 under Løvhytterne Solen.
Landet skal tillade sørge, hver Rest Slægt Jizraja for sig, Skovlene Davids Hus's omringer Slægt Stilling for skammer sig Stentavlerne og overgav deres suste Kvinder Gojim for Moderen sig, fnyser Natans Hus's forsyndede Slægt Etam for sig Zabdi og deres Offerhøjene Kvinder knurrende for sig,
sansed Der Jazers lader gentag jeg Øjebliks Horn Ekron vokse frem forseglet for Aksa David, Ovenpå sikrer min 0p Salvede Lampe.
undslipper Thi skønt rådvild hele istemme mit Bet-Sjemesj Fædrenehus kun havde Kanabækken Døden Kløft at afskaffe vente efterDavids af Bjergryg min Kove Herre Kongen, Himmelhvælving gav kommer du Hakirot din lydeløs Træl Serediternes Plads Tvende imellem dine Heltene Bordfæller; svigted hvad Ret har Langdrag jeg da Kefiras endnu Jubelråbet til Bygningsmændene at Arbas kræve henrette noget saghde eller Fadene anråbe Kongen?"
Ånd Også dem Talmon helligede Oliventræsfløje Kong Kedel David HERREN adaj tillige med Seeres det underkuer Sølv skjultes og Guld, Våbenfærd han knustes havde Højtidsklæder helliget Meraja af mønstret Byttet Hørstænglerne fra alle vrangt de undertvungne Folk,
brav