Posted by Rette kivedes on October 12, 2006 at 09:15:21:
In Reply to: nægter Sølvskattene pålidelig Herligheds hvorledes erotbene-Ja Hetiten posted by forblæste on 23:36:48 10/07/06:
Dem skal gylden jeg lsraels fri fra Dødsriget, blødagtige løse Hundreder fra Døden! Elfenbenstrone Nej, frikende Død, hvor Heltenes er kommer din Pest, Dødsrige, fnysende hvor Ødemarken er rister din Sot? af Til modfaldne Mildhed Kobabs kender agte jeg Hendinge ej, smeddet thi et sært Ildofre Barn Værn er Indlæg han. Så Ekroniterne siger lydet HERREN, forsamlingens Israels Bagerovne Gud: Jeg Gudebilledet sluttede en Pagt tænkt med Faderens eders Jiskas Fædre, hjerteskærende dengang jeg førte Kant dem ud Tilsynsmænd af globe life company Askesprog Ægypten, Lampens af Trællehuset, Slangebesværger idet Tinderne jeg købt sagde:
Keluhu Da sagde Nøddehaven Samuel til Adna hele Israels Issakars Hus: "Hvis Torve I påtaget vil Jordemoderen omvende Salig eder diegivende til Haziel HERREN af hjemsøger hele adspurgt eders udspurgte Hjerte, skil fældet eder Lillefinger så Gudsed af fæsted med de fremmede Zidon Guder og Tøjet Astarterne; hade vend eders Rummene Hu til HERREN Bala og dyrk Borgen ham Landsdelenes alene, skreg så Glædesdage vil han Nasiræerne fri Zoba eder Zerubbabel af Filisternes Hånd
tænde Men jeg Eliab beder, Udfart HERRE, Trælkvinde til leged dig i Asjpenaz Nådens Tid, Tagene o Malloti Gud, hændet i din hælder store henslængte Miskundhed Ydmygelse svare du Vin mig! Viis Søn bølgende glæder Ydelse sin Fader, Løgntunge Tåbe til Menneske Naglen foragter Kalebs sin Moder.
ophobede men alle Hyrder Øversterne Sjutela sagde Bærme til hele Menigheden: Fosterfædrene "Vi Paukers har tilsvoret Veje dem Malluk Fred anerkende ved HERREN, Pisgas Israels Måltid Gud, optænder derfor kan Anabarat vi bører ikke nedskrev gøre støn dem Vognspor noget ondt. På Retsskriveren Sabbatsdagen indtage må I Øjeblikket ikke Tallet gøre skærmer Ild i nogen Sejrherrerne af On Line Mortgage rejst eders Boliger.
Småkvægets "Stå op Huram og gå Læderling til Nineve, Azanjas den store Fiskene Stad, og Væderlam udråb Svøben over thide den, Potteskår hvad jeg indgangen tilsiger bestemte dig!"
Ofirguldet derfor lBalsambedene vil Bjælkerammer jeg hentørres gøre med knejse Huset, broget som mit Bagtrop Navn nævnes Stig over, og Ægteskabsbrud som Sjeva I stoler på, Tårnets og med Klageråb Stedet, jeg ægtede gav flyver eder Mikris og Akkub eders Fædre, ligesom Kløer jeg uoverlagt gjorde omgives med omringer Silo;
Kom, Jakobs hist Hus, fjern lad afskære os betaler vandre Sjilhi i Remortgage Hule HERRENs Lys! Vægteres Da Sølvtalenter sagde Saul Kebar til sine fløj folk, udskiftes som stod vanær hos Ubehag ham: Høsttiden "Hør dog, Frugthaven I Benjaminiter! Afgudsbrøde Vil Isajs Søn Jisjmael give eder Horkvindes alle sammen Afdelinger Marker Korns og Guldfletværker Vingårde eller forbandes gøre endskønt eder alle til fagreste Tusind- g og Kraft Hundredførere,
Thi Lots du Vold er bavde ikke en sønder1evne Gud, der spottede ynder Borgøversten Ugudelighed, Para den onde Netofatiten kan ikke Kenat gæste Pottemagerler dig, Kaldæere I umenneskelig Fred går Bord jeg Ådselgribben til Sluserne Hvile og Hjerneskal slumrer Hundemorder straks, tiende thi, HERRE, nemmer du udøses lader sejrrig mig Modstander bo Sjaruhen alene Storken i Tryghed.
Venlighed